شاستی ساگا
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

کنترل از راه دور رادیویی صنعتی SAGA 1- سری L


مشخصات کلی

پوشش صنعتی مقاوم و مقاوم IP 65.
4.1 میلیارد کد شناسایی منحصر به فرد برای حداکثر امنیت.
مصرف برق فوق العاده کم - حداکثر 3 ماه استفاده با 2 باتری AA.
خطای فن آوری رایگان کد Hamming.
محدوده دمای کار از -45 تا +85 درجه سانتیگراد
کارکرد طولانی مدت تا 100 م.
به طور خاص برای کنترل تجهیزات متحرک و صنعتی با ارتعاش زیاد طراحی شده است.
فناوری تنظیم از راه دور ID که امکان تعمیر و نگهداری فوری در محل را فراهم می آورد.
قدرت ورودی گیرنده چند اختیاری 24/48 ، 48/110 ، 48/220 ، 110/220 ، 220/380 VAC و 12-24VDC.
گیرنده از قبل سیم دار برای نصب سریع و آسان.
مدار قطع جریان برق

کنترل از راه دور رادیویی صنعتی SAGA 1- سری L

برای دانلود دفترچه راهنمای کاربر اینجا را کلیک کنید

فاصله دهنده

فاصله دهنده

اندازه جیبی - سری L

پوشش صنعتی مقاوم و مقاوم IP 65.
طراحی سبک جیبی سبک وزن (155 گرم) کاربر پسند.
طراحی مدارهای RF پیشرفته با بیش از 4.1 میلیارد کد شناسه.
مصرف برق فوق العاده کم - حداکثر 3 ماه استفاده با 2 باتری AA.
خطای فن آوری رایگان کد Hamming.
محدوده دمای کار از -45 تا +85 درجه سانتیگراد
فاصله زیاد تا 100 متر.
به طور خاص برای کنترل تجهیزات متحرک و صنعتی با ارتعاش زیاد طراحی شده است.
فناوری راه اندازی شناسه از راه دور که امکان تعمیر و نگهداری فوری در محل را فراهم می آورد.
قدرت ورودی گیرنده چند اختیاری 48/110/220/380VAC و 12-24VDC.
برای بالابر ، وینچ ، موتور و ماشین آلات و غیره
برای اطلاعات بیشتر ، مشخصات ، خرید و غیره ، لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

فاصله دهنده

SAGA 1 - کنترلرهای رادیویی صنعتی سری K2 و K4

SAGA 1 - ویژگی های از راه دور:
EMS Stop مطابق EN-ISO 13849-1 CAT 4 است.
آشکارساز گیر کرده رله
گیرنده داخلی بوق (زنگ هشدار).
کابل پیش سیم کشی گیرنده آماده نصب است.
آنتن گیرنده F-Type برای گسترش آسان است.
برای اطلاعات بیشتر ، مشخصات ، خرید و غیره ، لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

فاصله دهنده
سری SAGA1 با طراحی تکنولوژیکی پیشرفته تمام نیازهای صنایع مختلف را برآورده می کند ، سیستم های قابل برنامه ریزی آنها برای تنظیمات عملکردی مختلف که در تجهیزات مختلف استفاده می شود مناسب است. سری SAGA1 از ماژول کوچکی استفاده می کند که برای کاهش خستگی کاربر و صرفه جویی در فضای بیشتر طراحی شده است. سری SAGA1 عملکرد روان را در شرایط شدید محیطی ، به ویژه در مواردی که تداخل جدی و تغییرات دما وجود دارد ، تضمین می کند. سری SAGA1 شامل ویژگی های منحصر به فرد مانند:

تکمیل تنظیمات عملکرد توسط فرستنده.
ضرورت اپراتوری که از تجهیزات بالا بالا می رود را برطرف می کند.
تمام داده های حاوی تنظیمات عملکرد به طور دائم حفظ می شوند و خرابی با سهولت تشخیص داده می شود.
کنترل از راه دور رادیویی صنعتی SAGA 1- سری L

کنترل از راه دور رادیویی صنعتی SAGA 1- سری L

فاصله دهنده

L 40

حداکثر 16 خروجی رله را می توان در هر محور جوی استیک برنامه ریزی کرد.
پوشش صنعتی مقاوم و مقاوم IP 65.
طراحی کوچک و بسیار سبک.
4.1 میلیارد کد شناسایی منحصر به فرد برای حداکثر امنیت.
خطا فن آوری کد Hamming را حذف کرد.
دمای کار از -45 تا +80 درجه سانتیگراد
فواصل دوربرد تا 100M
نشانگر میزان باتری LED سه مرحله ای
طراحی ضد قطع برق
گیرنده از قبل سیم دار برای نصب سریع و آسان.
برای اطلاعات بیشتر ، مشخصات ، خرید و غیره ، لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

تجهیرات اتوماسیون صنعتی شما همیشه به آنها نیاز دارید و همه جا می بینید: در فلزکاری، در محل ساخت و ساز، تقریباً در هر جعبه ابزار ... برس دستی خوب قدیمی. چه برس های همه منظوره کلاسیک و چه برس هایی برای کاربردهای خاص، شرکت آلمانی Lessmann GmbH تقریباً همه آنها را در محدوده خود دارد. شکل متفاوت است، از مستقیم تا ارگونومیک. اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: بدنه های چوبی منحصراً از راش قرمز تصفیه نشده ساخته شده اند. بسته به مدل، دو سوراخ آویز نیز در انتهای دسته دارند. تولید کاملاً اتوماتیک و بسیار منطقی است. Lessmann برای اطمینان از ادعای خود در مورد کیفیت عالی چوب برس دستی، سالهاست که بر پردازش تصویر کلاسیک تکیه کرده است. اما اکنون «شرکت براش آلمانی» یک سیستم پردازش تصویر را از خانه سیستم باواریایی Simon IBV GmbH پیاده‌سازی کرده است که از دوربین‌های صنعتی IDS قوی و نرم‌افزار پردازش تصویر SIMAVIS® H برای تشخیص انحرافات تحمل حتی به سختی قابل درک به‌ویژه به طور قابل اعتمادی استفاده می‌کند.

 

کاربرد
چوب های قلم مو که به طور کامل به صورت خودکار با سرعت تولید 1500 قطعه در ساعت آسیاب می شوند، توسط یک زنجیر چرخشی زمان بندی شده با ظروف ترخی شکل از دستگاه فرز خارج می شوند و روی یک تسمه نقاله طولی فشار داده می شوند. یک سیستم دوربین چندگانه بر روی تسمه نقاله نصب شده است که الوارهای 2 تا 6 ردیفه دستی برس خورده را از نظر ایراداتی مانند ترک، پارگی و اندازه بررسی می کند. "وظیفه آزمایش به ویژه سخت است زیرا راش مسی درمان نشده از نظر رنگ و دانه بسیار متفاوت است. برای مثال، ترک‌ها را نمی‌توان به وضوح از دانه‌های تیره تشخیص داد. اما انتخاب نوع چوب دلایل خوبی دارد: از یک طرف راش قرمز به دلیل خواص عالی مانند درجه سختی خاص برای تولید برس های دستی توصیه می شود. از سوی دیگر، پایداری نقش اصلی را ایفا می کند. Lessmann می تواند چوب قلم مو را از منطقه اطراف تهیه کند و بنابراین هم از جنگلداری منطقه پشتیبانی می کند و هم از مسیرهای حمل و نقل اجتناب می کند.

در حالی که الوارها از طریق تولید روی یک تسمه نقاله عبور می کنند، در مجموع چهار دوربین IDS از نوع GigE uEye FA توسط یک رمزگذار به اصطلاح افزایشی فعال می شوند. این سنسور به موقعیت تسمه واکنش نشان می دهد به طوری که هرگونه تغییر در موقعیت بدنه برس با حرکت تسمه تشخیص داده می شود. پی ال سی ثبت تصویر با 2.5 میلی متر در هر دوربین جبران می شود، بنابراین هر دوربین هر 10 میلی متر یک عکس جدید می گیرد. تصاویر گرفته شده دور انداخته می شوند تا زمانی که اولین دوربین تشخیص دهد که بدنه ای چوبی در میدان دید وجود دارد. از این مرحله به بعد، سه دوربین دیگر فعال می شوند و تا 35 عکس از هر دوربین گرفته می شود. تعداد تصاویر توسط دوربین 1 محدود شده است، زیرا به محض اینکه دیگر بدنه براش قابل مشاهده نباشد، خروجی می گیرد.

تصاویر گرفته شده توسط دوربین های IDS از پیش پردازش شده و همزمان با ثبت تصویر ترکیب می شوند. بنابراین، در طول زمان ارزیابی، گرفتن تصویر و همچنین پیش پردازش براش بعدی می تواند از قبل انجام شود. تصاویر منفرد از وضعیت مشابه از چهار دوربین افست برش داده می شوند، مقیاس بندی می شوند و توسط نرم افزار در یک تصویر کلی ادغام می شوند. بدنه‌های براش با معیارهای وزن متفاوت برای هر دوربین ارزیابی می‌شوند. وزن دهی از طریق توالی آزمون معیارهای ارزیابی انجام می شود. در مرحله اول عوامل هندسی خشن مانند طول، عرض، ارتفاع، تقارن و انحرافات شکل مورد ارزیابی قرار می گیرند.


تصویر آزمایش شکل: آیا ابعاد بیرونی بدنه برس در حد تحمل است؟ آیا بدنه برس نامتقارن است یا تغییر شکل داده است؟ آیا سوراخ ها قطر و موقعیت صحیحی دارند؟

سوراخ‌های بدنه برس از نظر موقعیت و همپوشانی بررسی می‌شوند و به دنبال آن بازرسی سطحی مرحله به مرحله انجام می‌شود.

 

معاینه سطح: آیا قسمت های تیره یا رنگی جایز است؟ آیا لکه های ناهموار یا ترک وجود دارد؟

Matthias Eimer، یکپارچه‌ساز سیستم در Simon IBV، توضیح می‌دهد: «اول، مناطق تاریک بر اساس مشخصات نقطه‌گذاری تقسیم‌بندی و ارزیابی می‌شوند. پس از آن، تغییر رنگ های انحرافی جستجو، جدا شده و بر اساس مشخصات نقطه تنظیم ارزیابی می شوند. حتی تلورانس ها برای نقاط ناهموار را می توان در مقادیر هدف تنظیم کرد و متعاقبا ارزیابی می شود. تنها در آخرین مرحله ارزیابی فریم به فریم، دوربین ها به دنبال ترک هستند. در نهایت، نتیجه کلی از ارزیابی های فردی دیدگاه ها شکل می گیرد و ادغام می شود. این سیستم در مجموع 32 نقطه تنظیم را بررسی می کند که 27 مورد از آنها به تنهایی برای انطباق با مشخصات تلورانس دقیق تعریف شده است.


نقاط تاریک بر اساس مشخصات نقطه تعیین شده تقسیم بندی و ارزیابی می شوند

دوربین‌های uEye که از خانواده FA استفاده می‌شوند بسیار قوی هستند و بنابراین برای استفاده در چنین محیط‌های سختی مانند کارخانه براش‌ها از پیش تعیین شده‌اند. محفظه‌های دوربین، لوله‌های لنز و کانکتورهای پیچ‌شونده الزامات کلاس حفاظتی IP65/67 را برآورده می‌کنند. آنها همچنین به دلیل حافظه یکپارچه تصویر، برای عملکرد چند دوربینی مورد نیاز در اینجا مناسب هستند، زیرا این امر ضبط تصویر را از تصویر جدا می کند.

e انتقال می دهد و بافر کردن تصاویر را قبل از انتقال در این برنامه فعال می کند. دوربین‌های صنعتی GV-5280FA با سیستم‌افزار GigE Vision مجهز به سنسور CMOS شاتر جهانی IMX264 2/3 اینچی سونی هستند که کیفیت تصویر عالی، حساسیت نور بالا و محدوده دینامیکی فوق‌العاده بالایی را ارائه می‌دهد. چهار دوربین CMOS مورد استفاده تصاویر 5 مگاپیکسلی تقریباً بدون نویز و با کنتراست بسیار بالا ارائه می دهند. دقیقاً با این ویژگی‌ها، مدل دوربین خود را برای استفاده در تست براش سخت توصیه می‌کند.

دانیل سیمون در جمع بندی معیارهای انتخاب می گوید: «دوربین وضوح مناسبی دارد، سنسور سونی بسیار خوب است و کلاس حفاظتی را رعایت می کند.
دوربین های IDS به راحتی قابل ادغام هستند، همانطور که دانیل سیمون از سال ها همکاری خود با IDS می داند، به شعار شرکت "خیلی آسان است" صادق است. قلب راه حل، نرم افزار توسعه یافته ویژه ارائه دهنده راه حل است.

نرم افزار


خروجی نتایج

SIMAVIS® H یک نرم افزار پردازش تصویر است که با آن می توان راه حل های کامل را به سرعت مونتاژ کرد. این نرم افزار بینایی ماشین مبتنی بر ProVision® (توسعه SIEMENS سابق) و HALCON، یک نرم افزار استاندارد جامع برای پردازش تصویر صنعتی با محیط توسعه یکپارچه است. این امکان سازگاری فردی با الزامات آزمایش بدنه برس های چوبی را فراهم می کند: "بررسی عیوب توسط ما به صورت جداگانه با دست برنامه ریزی شده است، ما تجربه زیادی در زمینه سطوح چوبی داریم. دانیل سیمون تاکید می کند که آستانه تحمل را می توان با چندین نقطه تنظیم بسته به ویژگی تنظیم کرد. SIMAVIS® H یک رابط کاربری بصری برای پرسنل عملیاتی سیستم تمام شده، از جمله عملیات دستی و خودکار با مدیریت نوع، منوی نقطه تنظیم، مفهوم مجوز، تغییر زبان، ماژول آمار و موارد دیگر ارائه می دهد.

چشم انداز
"از طریق کنترل، پردازش خودکار بیشتر امکان پذیر است. با راه حل جدید تصویربرداری، اکنون می توان عیوب چوب را با اطمینان بیشتری تشخیص داد. یورگن لسمان، مدیر عامل، توضیح می‌دهد که نسبت بدنه‌های چوبی معیوب که به‌عنوان خوب طبقه‌بندی شده‌اند از حدود ۲ درصد به کمتر از ۱ درصد کاهش یافته است. پر کردن بعدی بدنه های برس با سیم در حال حاضر کاملاً خودکار است و بسته بندی برس های دستی تمام شده را می توان در آینده با کمک رباتیک انجام داد. با توجه به بهبود کنترل بدنه های چوبی، می توان از کنترل کیفی دستی که قبلاً لازم بود برس دستی تمام شده صرفنظر کرد. قبل از بسته بندی که توسط ربات SCARA انجام می شود، فقط یک بازرسی مختصر بصری لازم است. این کار باعث تسکین پرسنل ماشین و افزایش بهره وری می شود.
در این کاربرد نمونه، استفاده از هوش مصنوعی نیز پتانسیل بیشتری را در آینده ارائه می دهد. یورگن لسمان پیش بینی می کند: "هوش مصنوعی احتمالاً نتیجه بازرسی را بیشتر بهبود می بخشد، که امکان اتوماسیون بیشتر تولید را فراهم می کند، زیرا عملیات بازرسی دستی را می توان حذف کرد." و نه تنها برای برس های ساخته شده از چوب خوب: سیستم تست چند دوربینی را می توان برای محصولات و مواد بی شماری تطبیق داد.





:: برچسب‌ها: شاستی ساگا , ریموت کنتولر ساگا , قیمت شاستی ساگا ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: